Καρασαββίδης Ηλίας

Ακαδημαϊκή Βαθμίδα: 
Επίκουρος Καθηγητής
Θέμα: 
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας και Μάθηση στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τηλέφωνο: 
24210 74994
E-mail: 
ikaras [at] uth [dot] gr

Ο Ηλίας Καρασαββίδης είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης από το ίδιο τμήμα και είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος του Πανεπιστημίου του Twente της Ολλανδίας σε Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Μαθησιακή Ψυχολογία. Υπηρέτησε στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση από το 2001 έως το 2005. Την περίοδο 2001-2004 υπήρξε διδάσκων με το ΠΔ 407/80 στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης ενώ το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005 δίδαξε ως εντεταλμένος επίκουρος καθηγητής στο ίδιο τμήμα. Από το 2006 μέχρι το 2009 υπήρξε ΣΕΠ στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του ΕΑΠ στην ενότητα Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Από το 2005 διδάσκει στο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν (α) Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (εκπαιδευτικό λογισμικό, πολυμέσα, ψηφιακό βίντεο, Web 2.0, CMS/LMS, παιχνιδομηχανές, Ελεύθερο Λογισμικό/Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα) και (β) Μάθηση (Κοινωνικοπολιτισμική Θεωρία, Θεωρία Δραστηριότητας, Κατανεμημένη/Πλαισιοθετημένη Προσέγγιση) σε διάφορα επίπεδα και πεδία εκπαίδευσης (Προσχολική, Δημοτική & Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών). Το δημοσιευμένο ελληνόγλωσσο και ξενόγλωσσο έργο του περιστρέφεται γύρω από την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία. Είναι μέλος εκδοτικής επιτροπής διεθνούς περιοδικού, κριτής σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και μέλος οργανωτικών επιτροπών διεθνών και ελληνικών συνεδρίων.

Επιλεγμένες Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

Karasavvidis, I. & Kollias, V. (in press). How primary teachers integrate ICT in their teaching practices after extensive inservice training: exploring types of use and technology added value. In C. Karagiannidis, P. Politis & I. Karasavvidis, (Eds). Research on e-Learning and ICT in Education: Technological, Pedagogical and Instructional Perspectives. Springer-Verlag.

Karasavvidis, I. & Karagiannidis, C. (in press). From failure to success: rethinking Wiki use in university settings. In J. Jovanovic & R. Chiong (Eds.). Technology Enhanced Learning. Information Science Press.

Karasavvidis, I. (2013). Rethinking expertise in the Web 2.0 era: lessons learned from project Durian. In T. Takseva (Ed). Social software and the evolution of user expertise (pp. 330-353). IGI Press.

Karasavvidis, I. & Theodosiou, S. (2012). The design and development of a wiki task in undergraduate education: retrospects and prospects. In A. Jimoyiannis (Ed.), Research on E-Learning and ICT in Education (pp. 157-168). Springer.

Karasavvidis, I. (2010). Understanding Wikibook-based Tensions in Higher Education: an Αctivity Τheory approach. E-Learning and Digital Media, 7(4), 386-394.

Karasavvidis, I. (2010). Wiki uses in higher education: exploring barriers to successful implementation. Interactive Learning Environments, 18(3), 219-231.

Karasavvidis, I. (2009). Activity Theory as a conceptual framework for understanding teacher approaches to Information and Communication Technologies. Computers & Education, 53(2), 436-444.

Αναγνώριση Επιστημονικού Έργου

http://scholar.google.gr/citations?user=5KL8ZrsAAAAJ&hl=en