Developing reading comprehension strategies in EFL teaching in Primary Education.
Το ερευνητικό πρόγραμμα "Ανάπτυξη στρατηγικών κατανόησης γραπτού λόγου στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση" στοχεύει στην διεξαγωγή έρευνας μέσω της χρηματοδότησης διδακτορικής διατριβής. Η διδακτορική διατριβή με το ομώνυμο θέμα εκπονείται από την υποψήφια διδάκτορα του Π.Τ.Π.Ε. κυρία Μανώλη Πολυξένη. Επιβλέπουσα της διατριβής είναι η Μαρία Παπαδοπούλου και μέλη της τριμελούς συμβουλευτικής επιτροπής η κυρία Δόμνα Κακανά, από το Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η κυρία Παναγιώτα Μεταλλίδου από το τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. Προς το παρόν, παράλληλα με την έρευνα της διδακτορικής διατριβής, έχουν εκπονηθεί οι κάτωθι δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις σε συνέδρια:
Manoli, P., Papadopoulou, M., & Metallidou, P., (accepted) Investigating the immediate and delayed effects of a multiple-reading strategy instruction in elementary EFL classrooms, System
Manoli, P. & Papadopoulou, M. (2014). Reading Comprehension Practices in Greek Elementary EFL Classrooms. Journal of Applied Linguistics, 28, 29-50
Manoli, P. & Papadopoulou, M. (2014). Elementary EFL teachers’ familiarity with reading strategies. Procedia-Social and Behavioral Sciences Journal, 116, 2131-2136
Manoli, P. & Papadopoulou, M. (2013). Greek Students' Familiarity with Multimodal Texts in EFL. The International Journal of Literacies, 19 (1), 37-46.
Manoli, P. & Papadopoulou, M. (2012). Graphic Organizers as a Reading Strategy: Research Findings and Issues. Creative Education, 3 (3), 348-356. Διαθέσιμο στον ιστότοπο: http://www.scirp.org/journal/PaperInformation.aspx?paperID=19813
Manoli, P. & Papadopoulou, M. (2012). Reading strategies versus reading skills: Two faces of the same coin. Procedia-Social and Behavioral Sciences Journal, 46, 817-821
Manoli, P., & Papadopoulou, M. (2013). Strategic reading in multimodal texts: An application in EFL. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), Electronic Proceedings of the 5th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 3533-3540). Barcelona, Spain: International Association of Technology, Education and Development
Μανώλη, Π. & Παπαδοπούλου, Μ. Απόψεις των δασκάλων αγγλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις στρατηγικές κατανόησης γραπτού λόγου. Αναρτημένη εργασία στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας «Σκέψη και μάθηση», ΕΛΨΕ & Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Ιωάννινα, 29 Μαρτίου – 1 Απριλίου 2012 (αναρτημένη εργασία)