Υλικά, Χειρονομίες και Μαθηματικά με Μικρά Παιδιά
Συνεργάτες
Μαρίνα Τσαρτσάρα και Γιώργος Καλαούζης
Περιγραφή
Το έργο αυτό μελετά τη σχέση μεταξύ διαδικασιών σχεδίασης παιδαγωγικού υλικού με χρήση λογισμικών, υλικών και χειραπτικών αντικειμένων, εφαρμογής αυτών των σχεδίων εργασίας στην πράξη με μικρά παιδιά, της αφήγησης αυτής της εμπειρίας σε κείμενο και της επαναφήγησής του στο πλαίσιο αυτοσχέδιων χορογραφιών. Η έρευνα δίνει έμφαση στην ανάλυση συγκινησιακών γεγονότων και της σημασίας τους για την σχέση με την ανάπτυξη μαθηματικής γνώσης.
Chronaki, A. (2019) Affective bodying of mathematics, children and difference: ... ZDM Mathematics Education 50, 1101–1111