ΙΡΙΣ: Τα Μαθηματικά της Τέχνης και η Τέχνη των Μαθηματικών
Το έργο αυτό αφορά στην δημιουργία ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος με υλικό που υποστηρίζει την κατασκευή μαθησιακών δράσεων για μια από κοινού εμπειρία ιδεών στα μαθηματικά και στα εικαστικά. Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας στο πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ Ναυσικά.
-
Kotsanis, I., Chronaki, A., Sampson, D., and Dapontes, N. (2003) Web-based Exploratory Cross-Curricular Contexts. In D. M. Watson and J. Andersen (eds). Networking the Learner: Computers in Education. Kluwer Academic Press, pp. 363-372. ΙSBN 1-4020-7133-7.
-
Χρονάκη, Α., Κωτσάνης, Γ., και Ταλιαδώρου, Λ. (2000) ΙΡΙΣ: Η Τέχνη των Μαθηματικών και τα Μαθηματικά της Τέχνης. Πρακτικά του Συνεδρίου: Πληροφορική και Εκπαίδευση. ΣΕΠΔΕΘ (Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ν. Θεσσαλονίκης). Θεσσαλονίκη, 11-12 Νοεμβρίου 2000. (ηλεκτρονική δημοσίευση βλ. http://mlab.csd.auth.gr/sepdeth)
-
Chronaki, A., Kotsanis, I., and Taliadorou, L. (2000) Maths, Images and Themes: Α Dialogue across Disciplines. In the symposium organised by Anna Chronaki and Bob Moon 'Researching and Developing on-line Communities of Practice for Teachers and Learners' in the BERA (British Educational Research Association) conference. Cardiff, UK.